donderdag 14 januari 2010

Sfeercollage, element en Logo









Dit is mijn uiteindelijke logo, bestaand uit het lettertype ''scriptina'' en ''nec plus ultra''.

Ik wilde graag een logo met alleen typografie, de sierletters geven de persoonlijke uitstraling weer, en de strakke letters de professionaliteit.

Voordat ik tot dit logo ben gekomen heb ik onderzoek gedaan naar welke lettertypecombinaties het mooist bij elkaar staan, en daarna uiteindelijk tot deze keus gekomen


Dit is het element in de huisstyl van mijn bedrijf. Ik heb het zelf gemaakt in Illustrator. Er komt een ''F'' in voor, deze ''F'' bestaat uit de letter ''I'' van Ingeborg en de Letter ''F'' van fotografie. Ik gebruik dit element op visitekaartjes, site, briefpapier en alles wat met mijn bedrijf te maken heeft.












Geen opmerkingen:

Een reactie posten